ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

چربي گير تجهيز گستر

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی چیست؟

بخش مهمی از فعالیت ها در آشپزخانه ها صنعتی و کسب و کار هایی مانند هتل ها و رستوران کیفیت ظروف که در آن ها استفاده می شود، بسیار مهم است. اقدامات بهداشتی می بایست به صورت صحیح، دقیق، سریع انجام گردد تا لیوان ها، بشقاب ها و... بلافاصله پس از استفاده در دسترس باشد. در این مواقع وجود ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی به کارکنانی که در آشپزخانه مشغول به کار هستند اجازه می دهد تا به درستی کار کنند. ماشین ظرفشویی های صنعتی انواع مختلفی دارند، مدل هایی که  آن ها برای مصارف شست و شو استفاده می شوند تا آن هایی که در انواع خاصی از ظروف غذا خوری مشغول به کار هستند، راحتی را تجربه کنند. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی می تواند به صورت اتوماتیک باشد که ویژگی های اصلی آن شست و شو است و یا می توان گفت که وظیفه ضد عفونی و تمیز کردن تعداد قابل توجهی از ظروف را به طور همزمان بر عهده دارند. برای ضدعفونی کردن ظروف از جت های آب داغ و مواد شوینده تحت فشار استفاده می کند و سپس با استفاده از هوای گرم اقدام به خشک کردن آن ها می کند. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی در رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و موارد مشابه برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر، سریع تر و کارآمد تر به مشتریان استفاده می شود. در حقیقت آن ها اجازه می دهند ظروف و سایر اقلام کثیف شده به درستی ضد عفونی شوند، ظروف و لیوان ها، قاشق و چنگال و... هر  چیزی که در هر فعالیتی که شامل سرو غذا است، مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار حیاتی است که کاملا تمیز باشد. به همین منظور ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی با بالا ترین استاندارد های کیفیت ساخت طراحی شده اند. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی جز تجهیزاتی هستند که برای کاربردهای خاص توسعه یافته اند و به منظور کاهش مصرف انرژی برای گردش کار رستوران شما وجود چنین تجهیزاتی بسیار مهم است. خواه در رستوران، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، مسافرخانه ها، کافی شاپ، فست فود و... استفاده می شود.

یک آشپزخانه صنعتی در طول هر سرویس تعداد زیادی ظروف و لیوان کثیف آشپزخانه تولید می کند. به همین دلیل، کاملاً ضروری است که ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی به طور ویژه برای پاسخگویی به نیاز های یک کسب و کار طراحی شده باشند و به شما این امکان را می ‌دهند که تعداد زیادی قابلمه، ظروف و سایر موارد را به روشی کاربردی و راحت بشویید. علاوه بر این، در عین حال، صرفه جویی قابل توجهی در زمان و تلاش برای کارکنان آشپزخانه یا نظافت می کنند. همه این ها، ارائه یک پرداخت 100٪ حرفه ای، تمیز و براق ماندن ظروف، آماده استفاده مجدد در سرویس بعدی را دارد. با کیفیت و بهداشتی که مشتریان شما از کسب و کاری مانند شما انتظار دارند.

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی چگونه کار می کند؟

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی بسیار کاربردی و راحت است، زیرا باعث صرفه جویی زیادی در وقت و تلاش کارکنان آشپزخانه می شود. با این نوع از ماشین ظرفشویی صنعتی حدودا 40 تا 45 دقیقه طول می کشد تا ظروف کاملا شسته شود و سرعت بالایی را در شست و شو دارد، به لطف استفاده از آب و مایع ماشین ظرفشویی یا صابون ها و قرص های مخصوص شست و شو ظروف شامل دو مر حله می گردد که عبارتند از:  شستشو و آبکشی. آب شست و شو در برای شستن ظروف فرستاده می شود و هر بار که شسته می شود توسط پمپ هدایت می شود. پس از چرخه شستشو، چرخه آبکشی شروع می شود و این کار با آب نو و تمیز انجام می شود. این آب جدید به مخزن می ریزد، بنابراین آب راکد دیگر (شستشو) تجدید می شود و مازاد آن از سرریز پایین می رود.

اهمیت کیفیت آب:

کیفیت آب ضروری است. ماشین ظرفشویی های صنعتی ریلی برای صنعت هتل داری خدمات مهمی را ارائه می دهند و بشقاب ها و لیوان ها را کاملا تمیز، بدون باقی مانده و تا زمانی که کیفیت آب مناسب باشد، بسیار براق می کنند. برای بهبود کیفیت آب در مناطقی که غلظت آهک زیاد است، معمولاً از نرم کننده ها برای تصفیه آب استفاده می شود. برخی از ماشین های ظرفشویی قبلاً یک نرم کننده آب داخلی دارند.

تفاوت ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی با ماشین ظرفشویی خانگی:

تفاوت های مشخصی بین ماشین ظرفشویی های صنعتی ریلی و ماشین های ظرفشویی خانگی وجود دارد. اولین مورد، زمان تمیز کردن است، زیرا در حالی که ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی چند دقیقه زمان ایده آل را برای تمیز کردن همه چیز صرف می کند، ماشین های خانگی بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم دقیقه طول می کشد. سایر تفاوت ها به شرح زیر است:

ماشین ظرفشویی های صنعتی ریلی کارایی بیشتری دارند، زیرا علاوه بر چرخه کوتاه تر، پس از هر بار استفاده، آب را تجدید نمی کنند.

ماشین ظرفشویی ریلی ظروف را بهتر تمیز می کند.

بر خلاف ماشین ظرفشویی های خانگی، ماشین های ظرفشویی صنعتی ریلی از استیل با کیفیت بالاتر ساخته شده اند که باعث می شود بسیار مقاوم تر و بادوام تر باشند.

ویژگی های ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی:

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی برای برای مصارف صنعتی در مناطق مختلف مشخص و طراحی شده شده که ویژگی های خاصی دارد و در ذیل به آن اشاره شده است:

مقاومت بالا

طول عمر بیشتر

آبکشی و ضد عفونی کننده قوی

کارایی و راندمان بالا تر

شست و شو بهینه تر یا به عبارتی مصرف کم تر انرژی

چگونه ابعاد مناسب ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی را انتخاب کنیم؟

به طور کلی هنگامی که قصد خرید ماشین ظرفشویی صنعتی را برای کسب و کار خود دارید می بایست انواع آن را براساس ویژگی ها، مزایا و... را در کنار سایر موارد در نظر بگیرید و بررسی نمایید. در اصل شما باید با توجه به ظروف یا میزان ظروف کثیف شده در سالن غذا خوری خود، ماشین ظرفشویی صنعتی سازگار و مناسب را تهیه کنید. در غیر این صورت می توانید با یک انتخاب اشتباه ظروف شما آسیب پذیر تر شوند یا عمر مفید دستگاه شما کاهش یابد.

جنبه دیگری که باید در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی نظر بگیرید، تعداد عناصری است که باید در ساعاتی که بیشترین تقاضا برای کسب و کارتان وجود دارد، بشویید. برای حجم کم، ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی با ابعاد کوچک تر ممکن است کافی باشد، اما برای حجم زیاد، بهترین گزینه شما ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی با ابعاد بزگتر است. ماشین های ظرفشویی در  رستوران ها، کافه شاپ ها یا آشپزخانه های صنعتی برای حل مشکل ظروف کثیف می آیند و با فرآیند اتوماتیک، بهره وری و سود آوری این مشاغل را از همان لحظه اول افزایش می دهند. همچنین علاوه بر کارایی آن از نظر سرعت، نظافت و بهداشت در شغل های گفته شده ضروری است. به دلیل وجود چربی و روغن در ظروف آشپزخانه های صنعتی، قدرت تمیز کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات از جمله ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی باید بالا باشد و امروزه ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی تضمین می کند چربی ها و مواردی نظیر براق و درخشان بودن سطوح ظروف با آن به راحتی امکان پذیر است. به عبارت دیگر طراحی آن ها به نحوی است که هر گونه کثیفی چسیبده به آن با قدرت بالای آبکشی تمیز شده  و آن ها را کاملا تمیز و براق می کند. این نوع ماشین ظرفشویی با ظرفیت بیشتری نسبت به نمونه های قبلی، صرف نظر از لیوان یا بشقاب، ظروف بیشتری را در خود قرار می دهد و کارایی آن مختل نمی گردد.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی، فرآیند تولید ماشین لباسشویی صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی، به وبسایت ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد